Jeśli napotykasz trudności w załatwianiu spraw związanych z zasiłkiem chorobowym lub innymi formalnościami w Norwegii, firma Pro-Nor jest tutaj, aby Ci pomóc. Wiemy, że bariera językowa może być poważnym wyzwaniem, a brak dostępu elektronicznego do profilu NAV utrudnia załatwianie wielu spraw związanych z norweskimi świadczeniami socjalnymi.
W Pro-Nor oferujemy kompleksową pomoc i wsparcie w komunikacji z NAV oraz innymi instytucjami. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam reprezentować Twoje interesy w sposób profesjonalny i skuteczny. Oferujemy:
Reprezentacja w NAV: Z nami nie musisz martwić się o skomplikowane procedury i dokumenty. Zajmiemy się Twoimi sprawami, upewniając się, że wszystkie formalności są dopełnione prawidłowo.
Wsparcie językowe: Nie znasz norweskiego? To żaden problem. W Pro-Nor mówimy w Twoim języku, co ułatwi Ci zrozumienie wszystkich procesów i wymaganych dokumentów.
Kontakt z urzędami: Wykonamy telefony w Twoim imieniu (na podstawie upoważnienia), aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości i przyspieszyć procedury urzędowe. Nasza interwencja może znacząco przyczynić się do szybszego rozwiązania Twojej sprawy.
Dostęp elektroniczny: Jeśli masz trudności z elektronicznym dostępem do Twojego profilu NAV, pomożemy Ci to ustawić oraz nauczymy, jak z niego korzystać, abyś mógł samodzielnie śledzić status swoich spraw.
Rozumiemy wyzwania z jakimi możesz się spotkać, przebywając i pracując w Norwegii. Naszym celem jest ułatwienie Tobie procesu i odciążenie od stresu związanego z biurokracją. Z Pro-Nor możesz być pewny, że Twoje sprawy są w dobrych rękach.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc. Pro-Nor to partner, na którym możesz polegać.
Czasem zdarza się, że oczekiwany zasiłek chorobowy z Norwegii nie wpływa na konto. Może to budzić niepokój i wątpliwości, dlatego warto wyjaśnić, co może być przyczyną takiej sytuacji.
Po pierwsze, niezbędne jest prawidłowe wypełnienie i przesłanie wymaganej dokumentacji. Kiedy otrzymujemy zwolnienie lekarskie, musimy pamiętać o dokładnym i kompletnym wypełnieniu formularza, który otrzymujemy od lekarza – jest to tzw. część D zwolnienia. Ten dokument należy następnie przesłać do odpowiedniego oddziału NAV.
Drugim aspektem jest rola pracodawcy. W wielu przypadkach to pracodawca wstępnie wypłaca świadczenie chorobowe, a dopiero później rozlicza się z NAV. Jeśli pracodawca nie dopełni tej formalności lub zrobi to nieprawidłowo, może to opóźnić wypłatę zasiłku.
Trzeba także mieć na uwadze, że procedury urzędowe mogą trwać dłużej niż byśmy tego oczekiwali. Proces weryfikacji i zatwierdzania wniosków wymaga czasu i cierpliwości.
Warto również upewnić się, że spełniamy warunki do otrzymania zasiłku chorobowego – NAV określa konkretne kryteria, takie jak minimalny okres pracy czy wysokość zarobków. Jeśli nie spełniamy tych kryteriów, nasz wniosek może zostać odrzucony.
W każdej sytuacji, gdy mamy wątpliwości co do stanu naszego wniosku, najlepiej jest bezpośrednio skontaktować się z NAV lub pracodawcą, aby wyjaśnić wszelkie nieścisłości i przyspieszyć proces otrzymywania należnych świadczeń.
Pamiętając o tych kwestiach i dokładając należytej staranności w załatwianiu formalności, możemy zminimalizować ryzyko opóźnień w otrzymywaniu zasiłku chorobowego w Norwegii. Więcej informacji i pomoc w tej sprawie można znaleźć na oficjalnej stronie NAV lub zasięgając porady u specjalistów w tej dziedzinie.
Zobacz też:
Dane do przelewu ( waluta PLN):
Pro-Nor Pomoc formalna w Norwegii Justyna Kuźma
NIP:6731713580
ul. Dolna, 83-304 Kczewo
nr konta:24 1140 2004 0000 3902 8438 7679
IBAN:PL24 1140 2004 0000 3902 8438 7679
BIC: BREXPLPWMBK
Ul. Dolna
83- 304 Kczewo
Godziny urzędowania:
Poniedziałek - Czwartek
od 8:00 do 16:00
Piątek 9:00 do 14:00